Polecany post

Modowe inspiracje #4 Falbanka i geometryczne wzory

Czesc Kochani! Wciagnelam sie w robienie zdjec, wymyslanie stylizacji, szukanie ciuszkow, ze kolejny ...

wtorek, 25 sierpnia 2015

Modowe inspiracje #5 W eleganckim stylu


Hej, hej! Jak co wtorek modowe inspiracje :) W tamtym tygodniu pisałam Wam, że stworzyłam dwie stylizacje zmieniający tylko jeden element, ale to sprawia, że jest inny styl tych stroi. Pierwszy był letni, na upały, troszkę retro, a w tym tygodniu wersja elegancka, klasyczna, na jakieś bardziej poważne okazje, no chyba, że lubicie się tak ubierać na co dzień, tak jak ja ;)

Co mam na sobie??
- Bluzeczka bez rękawków z kołnierzem Big Star,
- ołówkowa szara spódnica Reserved,
- kapelusz C&A,
- i gdzieś na zdjęciach podziały się moje buty z odkrytymi palcami, pełną piętą i łańcuchem z H&M.


Makijaż do tego równie klasyczny, tylko tusz do rzęs, troszkę różu no i czerwona pomadka.
Dajcie znać, która wersja Wam się bardziej podoba, ta na luzie czy ta bardziej elegancka?
Jako, że pogoda u mnie się zepsuła i nie ma już upałów, w przyszłym tygodniu modowe inspiracje na lekkie ochłodzenie :)
Pozdrawiam Was mimo wszystko baaardzo gorąco i do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz