Polecany post

Modowe inspiracje #4 Falbanka i geometryczne wzory

Czesc Kochani! Wciagnelam sie w robienie zdjec, wymyslanie stylizacji, szukanie ciuszkow, ze kolejny ...

wtorek, 16 sierpnia 2016

Modowe inspiracje #4 Falbanka i geometryczne wzory






































Czesc Kochani! Wciagnelam sie w robienie zdjec, wymyslanie stylizacji, szukanie ciuszkow, ze kolejny modowy post mam dla Was :) Pogoda sprzyja, nie jest to niestety upal taki jak w Polsce, ale nie jest zle, wiec nie narzekam :)
Dzisiaj mam dla Was outfit z dwoma nowosciami w mojej szafie, zagoscila w niej biala bluzeczka z przepieknym kolnierzem i falbanka i narzutka w bardzo ciekawy ale neutralny wzor. Obie rzeczy pochodza z H&M.

A do tego mam:
jegginsy Cropp,
gumowe balerinki Elilu,
torebka Parfois,
kolczyki Parfois,
bransoleta Pandora,
pierscionek W. Kruk,
a na paznokciach moja nowa milosc :) Essie w kolorze Lapiz of luxury!!!

Mam nadzieje, ze ta propozycja Wam sie spodoba, na troszkee chlodniejsze lato :)
Do nastepnego! Xo, Mirella






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz