Polecany post

Modowe inspiracje #4 Falbanka i geometryczne wzory

Czesc Kochani! Wciagnelam sie w robienie zdjec, wymyslanie stylizacji, szukanie ciuszkow, ze kolejny ...

wtorek, 11 sierpnia 2015

Modowe inspiracje #3 Kraków


Hej! Zapraszam Was dzisiaj na szybką inspirację z bardzo upalnego Krakowa, w którym byłam w ubiegłą sobotę z Filipem :)
To była najlepsza wycieczka ever! Jutro tj. w czwartek 13 sierpnia na moim kanale na YouTube pojawi się vlog z tego właśnie wypadu, a więcej zdjęć na blogu pod koniec miesiąca we wpisie "Miesiąc oczami mojego telefonu" :)
Dzisiaj natomiast strój. Kraków nas w sobotę przywitał olbrzymim upałem, było chyba ze 40 stopni. Na taką pogodę zdecydowałam się na:
Białą taliowaną sukienkę w drobne kwiatuszki z Sinsay,
torebkę z ważką z Parfois,
buty z zakrytą piętą i odkrytymi palcami z H&M,
okulary przeciwsłoneczne Reserved
i standardowo moja biżuteria czyli kolczyki duże kuleczki z Parfois, zegarek Parfois i bransoletka Pandora.
Włosy obowiązkowo spięte w koczek, bo w rozpuszczonych chyba bym nie wytrzymała w taką pogodę :)
Dajcie znać jak Wam się podoba mój wybór i co Wy ubieracie kiedy na dworze temperatura sięga tak wysoko?? :)
Pozdrawiam Was i do następnego! :)

1 komentarz:

  1. Śliczna torebka ! I ładna stylizacja :), że też w taki upał zachowałaś głowę, by się ładnie ubrać

    OdpowiedzUsuń