Polecany post

Modowe inspiracje #4 Falbanka i geometryczne wzory

Czesc Kochani! Wciagnelam sie w robienie zdjec, wymyslanie stylizacji, szukanie ciuszkow, ze kolejny ...

niedziela, 1 września 2013

TAG: Naczęściej używane rzeczy latem :)


Zaczął się nowy jesienny miesiąc. Jestem bardzo pozytywnie naładowana energią mimo, że pogoda na zewnątrz wcale tak nie nastraja :) Ale w przyszłym tygodniu ma wrócić słońce i ciepło, więc mam nadzieję, że jesień będzie tak przyjemna jak w tamtym roku :)
Dzisiaj wyjątkowo pojawią się na blogu aż dwie notki, jedna bardziej
"na luzie" druga typowo o kosmetykach, które w bardzo przyjemny sposób zakończą na blogu serię notek typowo letnich.
Zapraszam :)

Pytania i moje zdjęciowe odpowiedzi do tagu: Najczęściej używane rzeczy latem.

1) Najczęściej używany lakier do paznokci

 Lovely nr 2

2) Najczęściej używany produkt do włosów


3) Najczęściej noszona torebka

  
4) Najczęściej noszone buty


5) Najczęściej noszone akcesoria

Zegarek Parois i bransoletka Pandora

6) Najczęściej noszone ubranie 
Sukienki!!! Nie mam jednak żadnej konkretnej, którą nosiłam najczęściej.
7) Najczęściej używany podkład
Nie używałam żadnych podkładów latem, oprócz kremu BB z Garnier. 
8) Najczęściej używany róż i bronzer

 Róż-bronzer z serii Giordani Gold z Oriflame w kolorze Natural Radiance i róż z Wibo

9) Najczęściej używany produkt do ust 

Pomadka z Oriflame w kolorze Nude Suede i masło do ust Nivea o zapachu karmelu
10) Najczęściej używany tusz do rzęs 


 11) Ulubiony letni zapach
GAP Established 1969
12) Najczęściej używany cień do powiek 


Zapraszam wieczorem na drugą notkę :)
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz