Polecany post

Modowe inspiracje #4 Falbanka i geometryczne wzory

Czesc Kochani! Wciagnelam sie w robienie zdjec, wymyslanie stylizacji, szukanie ciuszkow, ze kolejny ...

piątek, 9 sierpnia 2013

Haul kosmetyczny

Wczoraj wybrałam się na drobne zakupy, po parę rzeczy mi się skończyło, a kilka chciałam po prostu wypróbować z czystej ciekawości, żeby później Wam o nich trochę napisać.
Zobaczcie co w Rossmanie znalazło się w moim koszyku.


1) Puder stylizujący dodający objętości got2b. Cena 19,99zł. Zobaczymy czy doda objętości moim przyklapniętym włosom :)


Tutaj macie sposób aplikacji, aby efekt był jak najlepszy.


 Puder ma 10g i jest w dosyć poręcznym opakowaniu (wygląda jak solniczka) i podobno jest bardzo wydajny.


2) Moje drugie opakowanie suchego szamponu z Isany. Produkt genialny. Cena 10,59zł.


3) Antyperspirant Rexona wersja aloe vera. Mój poprzedni bardzo polubiłam więc skusiłam się ponownie :) Cena w promocji 9,99zł. 


 4) Dla Damiana również Rexona tyle że Men Cobalt. Cena 9,99zł.


5) Kolejny raz mój ulubiony zmywacz do paznokci Isana (bez acetonu). Cena 4,99zł.


 6) Puder do twarzy w kompakcie Synergen w kolorze Natur 04. Miałam go już wiele razy z polecenia dziewczyn na YouTube i bardzo go lubię. Cena 9,39zł.


 7) Chyba nowość, maszynka do golenia Wilkinson Intuition, która namydla, goli i nawilża skórę. Zobaczymy czy dobry produkt, czy fajny gadżet. Cena 39,99zł.


 W komplecie dostajemy osłonkę na maszynkę...



zapasowe ostrze i zaczep, aby maszynkę powiesić sobie np. pod prysznicem.


8) Chusteczki nasączane do higieny intymnej. Jestem bardzo ciekawa czy nie będą podrażniać. Cena 3,59zł. 



9) Maseczki Ziaja, podobno rewelacyjne. Zobaczymy... Cena za szt. 1,59zł.

To są już całe moje zakupy.
Wkrótce pojawią się recenzje niektórych z tych produktów.
Pozdrawiam Was serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz